Type Here to Get Search Results !

Ο Κούγιας έστειλε μήνυμα στους ποδοσφαιριστές της Παναχαϊκής - Τι είπε για τον Ανδρέα Σάμαρη

Πάτρα: Ο Κούγιας έστειλε μήνυμα στους ποδοσφαιριστές της Παναχαϊκής - Τι είπε για τον Ανδρέα Σάμαρη Δήλωσε αποφασισμένος να μην αφήσει ελεύθερο κανέναν παίκτη

Για την απόφασή του να μείνει στην Πάτρα, αλλά και για όσα ειπώθηκαν σχετικά με τον Ανδρέα Σάμαρη μίλησε ο Αλέξης Κούγιας στην εφημερίδα «Πρωινή Γνώμη». Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, μάλιστα, δήλωσε αποφασισμένος να μην αφήσει ελεύθερο κανέναν ποδοσφαιριστή, αλλά θα τους... κόβει τη μπάλα! Αρχικά ο Κούγιας ανέφερε:
«Με αφορμή την οριστική μου απόφαση να παραμείνει η Παναχαϊκη στην Πάτρα θέλω να είμαι κατηγορηματικός σε δύο πράγματα. Πρώτον, κανείς δεν μου ζήτησε να αγοράσει την Παναχαϊκή όλο αυτό το διάστημα και δεύτερον κανείς δεν μου ζήτησε έστω και το μάνατζμεντ. Επίσης, επειδή διάβασα διάφορους να τοποθετούνται για το Σάμαρη με αφορμή την παρουσία του στο Μουντιάλ της Βραζιλίας θέλω να τονίσω τα εξής. Θέλω να δουν όλοι σε πόσα παιχνίδια αγωνίστηκε ο Σάμαρης στην Παναχαϊκή πριν από τον Κούγια στην Πάτρα και σε πόσα έπαιξε μετά τον Κούγια.
Ο μοναδικός λόγος που έδιωξα τον Σάμαρη από την Παναχαϊκή ένα χρόνο πριν λήξει το συμβόλαιό του ήταν γιατί του πρότεινα επέκταση και νέο πενταετές συμβόλαιο με τριπλασιασμό των αποδοχών του και ο ίδιος το αρνήθηκε. Έχω τη φιλοσοφία ότι ένας παίκτης που εσύ τον εμπιστεύεσαι, τον κάνεις παίκτη, εσύ πληρώνεις τους προπονητές και την ομάδα για να γίνει καλύτερος, θεωρώ αδιανόητο στα 19 του χρόνια, εφόσον δεν έχει συγκεκριμένη πρόταση μεταγραφής να μην υπογράφει για ανανέωση.
Μου έκανε χείριστη εντύπωση ο χαρακτήρας του, γιατί νοιαζόταν μόνο για τον εαυτό του και είναι χαρακτηριστικό ότι οποίος παίκτης ήταν στην Παναχαϊκή εκεί το χρονικό διάστημα και λίγο πριν αποχωρήσει ο Σάμαρης, τον τραυμάτιζε στις προπονήσεις. Την ίδια πολιτική ακολουθώ πάντα και για αυτό άφησα ελεύθερο στο παρελθόν τον Σίφη Λαμπρόπουλο. Όμως πλέον είμαι αποφασισμένος και δεν πρόκειται να γίνει το ίδιο με κανέναν ποδοσφαιριστή . Από εδώ και πέρα δεν θα τους αφήνω ελεύθερους αλλά θα τους κόβω τη μπάλα και θα τους πληρώνω και δεν θα παίζουν γιατί πάνω από τους ποδοσφαιριστές είναι η ομάδα»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ