Type Here to Get Search Results !

Η φάση είχε ως εξής, πήγαμε στις παραλίες και αρχίσαμε να ρωτάμε μαθητές, για τις βάσεις!

Δεν μπορεί μέσα στον Άυγουστο να είμαι η μόνη που έχει άγχος για την δουλειά... Σκέφτηκα ποιοι μπορεί να είναι σε χειρότερη ψυχόλογια... Να έχουν δηλαδή άγχος περισσότερο!
Άρον το αντηλιακό σου και φύγαμε για παραλίες να πετύχω εκείνα τα παιδιά που φέτος είχαν τα "δικά τους" και μετά από πολύ δουλειά αναμένουν τα νουμεράκια εκείνα που θα τους αλλάξουν τη ζωή.
Μιλώ για τους μαθητές που έδωσαν πανελλήνιες και τώρα αναμένουν τις βάσεις των σχολών που θα τους δείξει τον δρόμο... Τον δρόμο εκείνον που έχει και πάλι διάβασμα, έχει φοιτητικές τρέλες και ανέμελα χρόνια πριν βγούν στην αγορά εργασίας!
Κάποιοι (κυρίως τα κορίτσια) έχουν άγχος, τα αγόρια πάλι νιώθουν πιο σίγουρα και όλοι μαζί αποχαιρετούν το καλοκαίρι που είχε ξενύχτια, διακοπές και θάλασσα...
Δείτε τι μας είπαν τα Πατρινόπουλα!
Ευδοκία Νικολακοπούλου:
"Αναμένοντας τις βάσεις των φετινών βάσεων των σχολών διαπιστώνεται ότι η φετινή χρονιά υπήρξε δύσκολη για τους μαθητές της Γ’ λυκείου. Ωστόσο, σε προσωπικό επίπεδο κατάφερα να επιτύχω τον στόχο μου και να αναδειχθώ αντάξια των προσδοκιών μου στοχεύοντας στη σχολή της Φυσικοθεραπείας, την οποία, καλώς εχόντων των πραγμάτων έχω επιτύχει..."


Φανή Καρκούλια:
"Ήταν μια δύσκολη χρονιά με αρκετό διάβασμα και θυσίες.. Τώρα μένει μόνο το άγχος για τα αποτελέσματα..."

Εύη Μουτζουρούλια: Ήταν σαφώς μια δύσκολη χρονιά ,αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε καθώς κατάφερα το στόχο μου που είναι το μαθηματικό Πάτρας!

Πάτρα: Η φάση είχε ως εξής, πήγαμε στις παραλίες και αρχίσαμε να ρωτάμε μαθητές, για τις βάσεις!
Μαρία Φερτάκη:
"Μετά από ένα δύσκολο χειμώνα και γενικότερα μια διετία με εντατικό διάβασμα πολλών ωρών, στερήσεις στην προσωπική μου ζωή μα και διάλειμμα απ την μεγάλη μου αγάπη το χορό, έφτασα να περιμένω τα αποτελέσματα των βάσεων. Θεωρώ πως έχω κατακτήσει μια θέση στην πρώτη μου επιλογή στα ΑΕΙ άδω στην πόλη μου την Πάτρα αφού τα μόρια που συγκέντρωσα ξεπερνούν κατά πολύ τις περσινές βάσεις! Εύχομαι καλά αποτελέσματα στη γένια του 96 και καλή δύναμη στη γένια του 97… Να θυμάστε τα αγαθά κοποις κτώνται!"
Τάσος Σπηλιόπουλος:
"Το καλοκαίρι σχεδόν τελείωσε, τώρα που ήρθε η ώρα να μάθουμε τα αποτελέσματα η αγωνία κορυφώνεται!"




Νίκος Μάρκος:
"Σίγουρα υπάρχει άγχος για τα αποτελέσματα.. Αν οι βάσεις κυμανθούν στα περσινά επίπεδα θα καταφέρω να περάσω νηπιαγωγών που ήταν και η αρχική μου επιλογή."



Διονύσης Βυθούλκας:
"Ξέρω ότι έχω περάσει, απλά περιμένω να το δω και επίσημα… Έχω άγχος αλλά πιστεύω τα έχω καταφέρει!"




Βασίλης Μεταξάς: Άντε να βγουν τα αποτελέσματα γιατί μας περιμένει ο κύριος Πετρόπουλος να βελτιώσουμε ένα Corsa OPC!

Πάτρα: Η φάση είχε ως εξής, πήγαμε στις παραλίες και αρχίσαμε να ρωτάμε μαθητές, για τις βάσεις!

Σύμφωνα με εκτιμήσεις:

Στις περιζήτητες ιατρικές και πολυτεχνικές σχολές η άνοδος των βάσεων αναμένεται να ξεκινήσει από τα 250 μόρια, όμως στα περιφερειακά ΑΕΙ του 5ου επιστημονικού πεδίου δεν αποκλείεται η άνοδος να φτάσει και να ξεπεράσει τα 1.000 μόρια.
Αυτό αναμένεται να επιβεβαιώσει η ανακοίνωσή τους που με αγωνία περιμένουν 100.000 και πλέον υποψήφιοι.  Θα είναι χρονιά εκπλήξεων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ με εντυπωσιακή άνοδο στο 5ο επιστημονικό πεδίο, αλλά και στα υπόλοιπα.
Δύσκολα εκτιμάται ότι θα είναι τα πράγματα στη θετική και τεχνολογική κατεύθυνση. Είναι χαρακτηριστικό ότι στη θετική κατεύθυνση στις 1.150 θέσεις εισακτέων θέλουν να μπουν 2.079 αριστούχοι, έναντι 1.384 πέρσι.
Επίσης στη θεωρητική κατεύθυνση οι τρεις νομικές δίνουν 1.200 θέσεις.
Με δεδομένο όμως ότι όλοι σχεδόν οι αριστούχοι (2.224) προτιμούν Νομική Αθήνας, η οποία θα απορροφήσει 425 υποψηφίους, φαίνεται η δυσκολία της κατάστασης.
Πέρσι Νομική Αθήνας μόνο από την κατηγορία του 90% οι πρώτες προτιμήσεις ήταν 2.549.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ