Type Here to Get Search Results !

Εκλογές εναντίον εκπτώσεων-Ποιοι καταναλωτές κοιτάζουν περισσότερο προς την κάλπη και λιγότερο τις βιτρίνες

Πάτρα: Εκλογές εναντίον εκπτώσεων-Ποιοι καταναλωτές κοιτάζουν  περισσότερο προς την κάλπη και λιγότερο τις βιτρίνες-Τι γίνεται με τις εξαγωγές Το "αποτύπωμα" των εκλογών

Σε λίγες μέρες η χώρα οδηγείται σε νέες εκλογές και η επικαιρότητα εν πολλοίς στρέφεται γύρω από τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις. Σενάρια για το τι  θα επακολουθήσει αν η κάλπη δώσει εντολή για αλλαγή σκυτάλης δίνουν και παίρνουν, ενώ οι υποψήφιοι έχουν επιδοθεί στο κυνήγι του σταυρού. Πώς όμως οι εκλογές και  η προεκλογική περίοδος την οποία διανύουμε επηρεάζουν την αγοραστική κίνηση;
Όπως επισημαίνει στο thebest.gr o Θεόδωρος Δούρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Dur Α.Ε. "οι έμποροι είναι συνηθισμένοι από τα χιόνια, τα τελευταία χρόνια, όπου χειροτέρεψε η οικονομική κατάσταση της χώρας" κι εκτιμά ότι "οι τελευταίες πολιτικές εξελίξεις δεν θα επηρεάσουν τα ταμεία μας κι αν υπάρξει διαφοροποίηση του αγοραστικού κοινού , θα είναι μικρή". Ο κύριος Δούρος τονίζει με αφορμή και την εκπτωτική περίοδο που ξεκίνησε στις 12 Ιανουαρίου ότι η Πάτρα διαθέτει καλή και ολοκληρωμένη αγορά και πως τα ποσοστά των εκπτώσεων από την αρχή είναι δυναμικά.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πάτρας Γιώργος Ρώρος διαπιστώνει ότι πάντα μια προεκλογική περίοδος φέρνει μεταβολές στην αγορά και μειώνει το ενδιαφέρον κάποιων καταναλωτών κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας."Ο κόσμος αποσυντονίζεται από τις αγορές. Από τη μία οι υποψήφιοι και ο περίγυρός τους και από  τη άλλη καταναλωτές μεγαλύτερης ηλικίας, κυρίως συνταξιούχοι άνω των 65 που δείχνουν μια συγκρατημένη στάση". Αυτοί που δείχνουν ανεπηρέαστοι και συνεχίζουν να αγοράζουν, όσο τους επιτρέπει η τσέπη τους, χωρίς να επηρεάζονται από το πολιτικό σκηνικό, όπως διαμορφώνεται κάθε φορά, είναι οι νέοι.
Ωστόσο, όπως δηλώνει, το βασικό πρόβλημα δεν είναι οι εκλογές αλλά η μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. "Μπαίνουν στα καταστήματα και αγανακτούν, όχι γιατί βρίσκουν υψηλές τις τιμές, αλλά γιατί δεν μπορούν παρόλα αυτά να ψωνίσουν. Πάντως είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για την περίοδο των εκπτώσεων".
Από την πλευρά του Επιμελητηρίου o ειδικός σύμβουλός του Θανάσης Κούστας τονίζει ότι υπάρχει ένα γενικό "μούδιασμα" στην αγορά από το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον που έχει  διαμορφωθεί "και πάνταη αγορά είναι επιφυλακτική όταν "έχουμε προεκλογική περίοδο" και προσθέτει ότι οι επιχειρηματίες ζητούν ένα σταθερό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον.
Εξαγωγές
Σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr τις τελευταίες 10 περίπου ημέρες έχει παρατηρηθεί "πάγωμα" στις εξαγωγές αγροτικών προϊόντων (φρούτα και λαχανικά της εποχής).Κάποιες παραγγελίες από το εξωτερικό έχουν σταματήσει, γεγονός το οποίο οι ίδιες πηγές, αποδίδουν στην προεκλογική περίοδο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ