Type Here to Get Search Results !

Πάτρα-Πανελλαδικές: Οι πρώτοι των πρώτων μιλούν

Πάτρα-Πανελλαδικές: Οι πρώτοι των πρώτων μιλούν στο pelop.gr για την επιτυχία τους (Φωτο)Από τους κορυφαίους πανελλαδικά, ήταν ο τελειόφοιτος του 3ου ΓΕΛ Πατρών Πέτρος Λάζαρης, ο οποίος κατάφερε να συγκεντρώσει συνολικά 19.600 μόρια, αφού έγραψε 20 σε Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία και 18 στην Γλώσσα. Με αυτή την επίδοσή του ο Πέτρος Λάζαρης θα έχει την δυνατότητα να επιλέξει όποια κορυφαία σχολή θέλει και όπως δήλωσε και ο ίδιος, η δουλειά που χρειάστηκε να κάνει, ήταν καθημερινή, με μεθοδικότητα και υπομονή. Φυσικά δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και τους καθηγητές του στο σχολείο ΚΑΙ στο φροντιστήριο, όπως και την οικογένειά του. Ο Βασίλης Σπυρόπουλος είναι απόφοιτος του Γενικού Λυκείου Καστριτσίου και γιός του γνωστού καθηγητή πνευμονολογίας στο ΠΓΝΠ και εικαστικού Κώστα Σπυρόπουλου. Έδωσε εξετάσεις φέτος για δεύτερη φορά και απέσπασε 19.205 μόρια. Όπως δήλωσε στην "Π", με αυτή την βαθμολογία θα δηλώσει Ιατρική στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ο ίδιος είπε στην "Π": "Δεν θα πω τα συνηθισμένα που έχουν να κάνουν με τις πολλές εργατοώρες διαβάσματος. Θα πω μόνο ότι το Α και το Ω είναι η καλή ψυχολογία. Αν ζεις σε έναν χώρο και έχεις υποστήριξη, με την πάροδο του χρόνου οικειοποιείσαι αυτό τον στόχο και τα αποτελέσματα θα είναι σίγουρα υπέρ σου". Ο Θαλής Ασημακόπουλος, τελειόφοιτος του 7ου Λυκείου Πατρών συγκέντρωσε 19.606 μόρια. «Η επιθυμία μου είναι η Ιατρική Αθήνας. Η χρονιά ήταν δύσκολη σε σχέση με τις προηγούμενες. Τα κατάφερα με πρόγραμμα και θυσίες. Χωρίς υπερβολές όλα είναι εφικτά. Το διάβασμα με σύστημα έπαιξε ρόλο, όμως το μεγαλύτερο έπαιξε το οικογενειακό μου περιβάλλον που με στήριξε θερμά. Η ψυχολογία είναι σημαντική σε αυτή την τάξη και ειδικά στην τελευταία περίοδο. Το αποτέλεσμα είναι απότοκο πολλών παραγόντων. Στερήθηκα τις βόλτες και τα ξενύχτια, όμως αυτά έρχονται. Νομίζω ότι οι κόποι μου ανταμείφθηκαν». Η Κατερίνα Παΐσιου με 19.300 μόρια, είναι τελειόφοιτος του Πειραματικού Λυκείου Λάγκουρα. «Δεν έχω αποφασίσει τη σχολή που θα φοιτήσω. Με ενδιαφέρουν τα ιατρικά επαγγέλματα και αυτός ήταν ο κλάδος που επέλεξα. Στοχεύω να μείνω στην Πάτρα και περνάω σε όλες τις σχολές της κατεύθυνσης αυτής. Η χρονιά ήταν δύσκολη και χρειάστηκε να θυσιάσω κάποια πράγματα για να διαβάσω. Με πρόγραμμα και οργανωμένο διάβασμα, τα κατάφερα. Έκανα βόλεϊ και από τα μέσα της χρονιάς σταμάτησα για να ρίξω το βάρος στο διάβασμα.» Η Ευαγγελία Παπαϊωάννου τελειόφοιτη του Πειραματικού Λυκείου του Πανεπιστημίου Πατρών συγκέντρωσε 19.128 μόρια. "Στόχος μου είναι η Ιατρική. Η επιτυχία δεν ήταν εύκολη, απαιτούσε προγραμματισμό και διάβασμα σε όλο το Λύκειο. Η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο και η στήριξη από το οικογενειακό περιβάλλον και φίλους. Τα Σαββατοκύριακα διάβαζα αρκετά, τις καθημερινές 2 με 3 ώρες
. Παίζει ρόλο και το στοχευμένο διάβασμα. Κάτι που στερήθηκα ήταν ότι κάποια πράγματα αναγκάστηκα να τα κάνω πέρα. Περισσότερο εκείνα που στερήθηκα ήταν τα χόμπυ μου». Η Γιώτα Δανελλάτου είναι τελειόφοιτη του 5ου ΓΕΛ Πατρών με βαθμολογία 19.033 μόρια. «Με συστηματικό και αρκετό διάβασμα τα κατάφερα. Θέλω να μπω στην Ιατρική Πάτρας, όμως δεν ξέρω εάν θα τα καταφέρω, όλα θα εξαρτηθούν από τις βάσεις και πού θα κυμανθούν. Πρέπει να σας πω ότι είχα μεγάλη στήριξη από την οικογένειά μου, τους γονείς μου και τους καθηγητές μου στην επιτυχία μου. Χρειάστηκε αρκετός κόπος για να τα καταφέρω, αλλά ανταμείφθηκα. Στερήθηκα πράγματα αλλά τώρα έχω όλο τον καιρό για να τα απολαύσω. Εκείνο που μου έλειψε ήταν βόλτα με τους φίλους μου.»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΧΑΙΑ

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ